Συνεδρίασε το δημοτικό συμβούλιο Σερρών την Πέμπτη 31 Μαΐου 2007.
Ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν η “έγκριση έκδοσης αδείας κατεδάφισης της δημοτικής αγοράς”. Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Πέτρος Αγγελίδης στην τοποθέτησή του για το θέμα αυτό τόνισε, ότι η απόφαση της δημοτικής αρχής για έκδοση αδείας κατεδάφισης της δημοτικής αγοράς, αποτελεί κίνηση εντυπωσιασμού προκειμένου να καλύψει τη μέχρι τώρα απραξία της. Υπογράμμισε ότι είναι μια απόφαση χωρίς κανένα νόημα, διότι προηγουμένως η δημοτική αρχή έπρεπε να γνωρίζει τι θέλει να κάνει στο νέο κτίριο που επιθυμεί να κατασκευάσει στη σημερινή δημοτική αγορά. Δηλ. ποια θα είναι η χρήση και η μορφή του νέου κτιρίου και με ποιο τρόπο θα εξασφαλισθεί η υλοποίηση του έργου.
Ο κ. Αγγελίδης είπε, ότι η έκδοση άδειας κατεδάφισης είναι το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας αξιοποίησης της δημοτικής αγοράς και κατασκευής νέου κτιρίου. Πριν από το στάδιο κατεδάφισης επεσήμανε ο επικεφαλής της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων, προηγούνται αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, μελέτες, εξασφάλιση του τρόπου υλοποίησης του έργου, άδεια ανοικοδόμησης, εξώσεις και τελευταία είναι η φάση της έκδοσης άδειας κατεδάφισης, η οποία εκδίδεται σε δύο μέρες. Πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι η άδεια κατεδάφισης ισχύει για έξι μήνες, ενώ είναι βέβαιο ότι για τις εξώσεις των καταστηματαρχών θα χρειασθεί χρόνος πολύ μεγαλύτερος των έξι μηνών.
Καταθέτοντας τη θέση της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων για το θέμα αυτό ο κ. Αγγελίδης είπε ότι η παράταξή του είναι υπέρ της κατεδάφισης και αξιοποίησης της δημοτικής αγοράς με την προϋπόθεση, ότι προηγουμένως θα προσδιορισθούν η χρήση, η μορφή του νέου κτιρίου και θα εξασφαλισθεί ο τρόπος υλοποίησης του έργου.
Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ήταν η διενέργεια εμπειρογνωμοσύνης με αντικείμενο τη διερεύνηση μετεγκατάστασης του Δημαρχείου στο κτίριο της Νομαρχίας και των υπηρεσιών της Νομαρχίας σε νέο κτίριο.
Ο επικεφαλής της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων Πέτρος Αγγελίδης για το θέμα αυτό είπε, ότι η παράταξή του συμφωνεί με την πρόταση αυτή της δημοτικής αρχής, όμως η ανάθεση αυτής της έρευνας σε ειδικούς, λόγω του υψηλού κόστους (45.000 €) να μην γίνει με πρόχειρο διαγωνισμό αλλά με τακτικό μειοδοτικό διαγωνισμό. Ο κ. Αγγελίδης επίσης πρότεινε παράλληλα με τη διενέργεια της εμπειρογνωμοσύνης να ζητηθεί και από τον ιδιοκτήτη του κτιρίου της Νομαρχίας, που είναι το Ελληνικό δημόσιο, η έγγραφη διαβεβαίωση ότι δέχεται να μετεγκατασταθεί στο κτίριο της Νομαρχίας το Δημαρχείο. Διαφορετικά “λογαριάζουμε χωρίς το ξενοδόχο” είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και υπάρχει κίνδυνος να διαθέσει ο Δήμος χρήματα σε έρευνες και μελέτες χωρίς κανένα τελικό αποτέλεσμα.
Με αφορμή το θέμα της πρόσληψης εποχικού προσωπικού επί δίμηνο στον τομέα της καθαριότητας, που συζητήθηκε στην ίδια συνεδρίαση, ο κ. Αγγελίδης πρότεινε να καλυφθούν όλες οι κενές οργανικές θέσεις στον τομέα καθαριότητας και πρασίνου με μόνιμο προσωπικό, για να αντιμετωπισθεί οριστικά το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού. Επίσης ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης πρότεινε για να έχουμε μια καθαρότερη πόλη, το δημοτικό συμβούλιο άμεσα να αποφασίσει την ανάθεση εκπόνησης μελέτης, με στόχο τη βελτίωση του συστήματος αποκομιδής απορριμμάτων και την ανάπτυξη δικτύου ανακύκλωσης, ούτως ώστε τα απορρίμματα να προωθούνται στους χώρους κεντρικής επεξεργασίας και διάθεσης με οικονομικότερο τρόπο, με μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο γρήγορα.