– Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΕΡΡΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Τα σωματεία ταξί και ραδιοταξί επισκέφθηκαν ο επικεφαλής της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων Πέτρος Αγγελίδης και μέλη της παράταξής του την Τρίτη 12 Μαΐου 2009. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για διάφορα θέματα που απασχολούν τα προαναφερόμενα σωματεία σε σχέση με το Δήμο Σερρών.
Τα θέματα που έθεσαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο πρόεδρος του σωματείου ταξί κ. Ματανάς Γιώργος και ο πρόεδρος του σωματείου ραδιοταξί κ. Βαγενάς Βασίλης ήταν το κυκλοφοριακό, το κατεστραμμένο οδικό δίκτυο, οι νέες πιάτσες ταξί και η αγορά δημοτικού οικοπέδου από το σωματείο ραδιοταξί για χώρο στάθμευσης και κέντρο ελέγχου – εξυπηρέτησης των ταξί.
Ο κ. Αγγελίδης αναφερόμενος στο κυκλοφοριακό είπε, ότι όραμα της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων είναι η δημιουργία μιας λειτουργικής και ανθρώπινης πόλης με πεζοδρομήσεις και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας στο κέντρο της, στους οποίους θα κινούνται μέσα μαζικής μεταφοράς (ταξί – αστικά λεωφορεία). Οι χώροι στάθμευσης θα είναι κατασκευασμένοι περιμετρικά του κέντρου της πόλης, εξασφαλίζοντας την εύκολη πρόσβαση των καταναλωτών σε αυτό. Έτσι και η κινητικότητα των κατοίκων θα εξασφαλισθεί αλλά και η εμπορική κίνηση στο κέντρο της πόλης θα ενισχυθεί. Συγκεκριμένα η πρόταση της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων για το κυκλοφοριακό έχει ως εξής:
1ον) Πρώτη προτεραιότητα και απαραίτητη προϋπόθεση για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος είναι η δημιουργία νέων θέσεων στάθμευσης με την κατασκευή χώρων στάθμευσης περιμετρικά του κέντρου της πόλης. Η κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης στο οικόπεδο πίσω από τη Νομαρχία, σε συνδυασμό με την κατασκευή μελλοντικά υπόγειων χώρων στάθμευσης σε όλο τον αύλειο χώρο της Νομαρχίας αλλά και του κεντρικού πάρκου (πρώην κτηνιατρείο) πιστεύουμε, ότι είναι δυνατόν να επιλύσουν το πρόβλημα της στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
2ον) Δημιουργία περιφερειακών υπαίθριων σταθμών στάθμευσης Ι.Χ. οχημάτων στα στρατόπεδα και σε πρώτη φάση στο στρατόπεδο Εμ. Παπά. Οι υπαίθριοι αυτοί χώροι στάθμευσης θα συνδεθούν με το κέντρο της πόλης με πυκνές γραμμές αστικών λεωφορείων σε συνεργασία με το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ.
3ον) Σύνδεση διαφόρων περιοχών της πόλης, όπως Άγιος Παντελεήμων, Ιμαρέτ, Άνω Καμενίκια, Σιγής, Κηφισιά κ.λπ. με το κέντρο της πόλης με MINI-BUS σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ.
4ον) Μεταφορά των αφετηριών των υπεραστικών λεωφορείων από τις σημερινές τους θέσεις στο χώρο που προβλέπεται από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (περιοχή εργατικών κατοικιών Σφαγείων).
5ον) Καθιέρωση διαμπερών δρομολογίων των αστικών λεωφορείων.
6ον) Ολοκλήρωση και λειτουργία πάρκινγκ βαρέων οχημάτων.
7ον) Διανοίξεις οδικών αξόνων της πόλης.
Για το κατεστραμμένο οδικό δίκτυο της πόλης ο επικεφαλής της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων είπε, ότι πρέπει να διατίθεται κάθε χρόνο ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για τη σταδιακή αποκατάστασή του, ενώ αποδεχόμενος την πρόταση των σωματείων συμφώνησε, ότι πρέπει να δημιουργηθούν νέες πιάτσες ταξί σε πολυσύχναστα μέρη εύκολα προσβάσιμα από το κοινό.
Τέλος, για το θέμα της αγοράς δημοτικού οικοπέδου από το σωματείο ραδιοταξί, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως χώρος στάθμευσης και κέντρου ελέγχου – εξυπηρέτησης των ταξί, ο κ. Αγγελίδης είπε ότι το θέμα αυτό πρέπει να εξεταστεί από το κτηματολόγιο του Δήμου και να διερευνηθεί η δυνατότητα εξεύρεσης κατάλληλου οικοπέδου για το σκοπό αυτό.
της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων